Ah Bu İhanetler!


Zor zamanlarımda yanımda hep o oldu. Nereye gitsem, hangi sokak arasına girsem, hangi şehre bilet alsam o hep ordaydı. Yanımda, etrafımda... Paramın yetmediği zamanlar ona giderdim önce, diğerleri hiç sevmezdi beni ama o hep severdi. O kadar cömetti ki, paramın bana yetmediği zamanlar bile cebimde para kalırdı.

Havanın çok soğuk olduğu zamanlar, tutardı elimi çekirerdi içine. O kadar sıcak olurdu ki, yatağımı yorganımı alır ona gitmek isterdim. Hele yazın acımasız sıcaklarında onun o serin nefesi kimlerde vardı çok merak ederdim.

Ama bugün ona karşı hislerimin tamamen bitirdim. Aldatılmışken, kandırılmışken, duygularımla, hislerimle, kendi kıraşta geçemediğim bölümlerimle oynanmışken bu ilişkiye nasıl devam edebilirdim bilmiyorum. Bende bitirdim. Onun bana acımadığı gibi acımadım ona, onun beni önemsemediği gibi önemsemedim ben de onu ve bitirdim. Şu hayatta BİM'e güvenmeyip de kimlere güvenebilirim, bunu bana nasıl yaparsın anasını satim. : (((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buralar eskiden hep yorumdu.