Eski Sevgili Döndüren Şiir (14 Şubat Özel)

Fazladan Blog ekibi olarak bu sevgililer gününde sevgilisinden ayrılmışlar için sevgili döndüren samimi bir şiir yazdık sizler için.

Kullanıcı Yorumları

-Kuzenim kullandı, 2 günde 3 sevgilisi birden döndü.
Ahmet Gargara

-Bu şiir bir harika dostum.
Melek Subaşı

-Eski sivgiliye saip çıkalım.
Dideye Saip Çıkalım Teyze

İşte Eski Sevgili Döndüren Şiir!
________
Bebeğim sen gittin diye
Ağlıyor mu gökyüzü ne
Gönlümün ışığı sen gittin diye
Az dur bak başlıyorum asıl şiire.

Bitiyor diye üzerine kolonya koyduğum keçeli kalemim sen gittin diye
Duramıyorum ben durduğum yerde
Bitiyor diye üzerine su koyduğum bulaşık detarjanım sen gittin diye
Oturdum ellerimle sana kek yaptım hediye.

Lavanta kokulu Hacı Şakir'im sen gittin diye
Kırmıyorum sucuklu yumurtaya bir yumurta daha
Kavun kokulu çöp poşetim sen gittin diye
Döndüm ben tavuk suyu bulyonsuz pirinç pilavına.

Koktuğu için içine oda parfümü sıktığım spor ayakkabım sen gittin diye
Takmadım seninle aldığımız son filmi DVD'ye
Küflendiği için ısıtıp ısıtıp yediğim bayat ekmeğim sen gittin diye
Hayır sırası değil yarım kaldı tarifim başlıyor Oktay Usta'yla Yeşil Elma Samanyolu TV'de.

Alıpta kullanmadığın kabak oyucum sen gittin diye
Sevgililer gününde aldığım kalpli pembe terlikler içerlenip bakıyor öyle
Alıpta sürekli elinin kestiğin paslanmaz çelik Alman bıçağım sen gittin diye
Televizyonda bi kampanya gördüm bir sana bir de bana 2 çift botu aldım 59 TL'ye.

Bitanem az beri bak sen gittin diye
Hem ben böyle değildim ki bi kere .s
Hele yavrum sen dön de geriye
Denenecek çok şeyim var benim senle.



İyi haftalar!

1 yorum:

Buralar eskiden hep yorumdu.