Aşkta "Denek" Olmak

Az önce eski sevgilime hakkında düşündüklerimi yazdım. Açık açık, mert bir şekilde, içerisinde hafif duygusal uyarıcılar da olan bir mail yolladım. İçerimde bıraktığı soruları sordum tek tek. İlişkimiz biraz karışık, hatta karışık değil arapsaçı. İmkan olursa bir gün onu da yazayım sizlere...

Neyse, cevap geldi. Heycanla okudum.
İlginçti, okurken gülmelerim hiddetlendi. Sandalyeden düştüm lan. ahahaha

Denenmişim öyle yazmış, 1,5 ay boyunca beni denemiş ve kendisine uygun olmadığıma karar vermiş. Her sevgilim dediğiyle birlikte olmak zorunda değilmiş ya!

Yaşadığı kafayı çok sevdim yalnız. Pazara çıkan teyze kafası. "Ben bunu çocuğa deniyeyim, olmazsa geri getiririm."

Dolmuşa biniyorsunuz, "Şurdan bi denek bi öğrenci uzatır mısınız?"


Ne hallere düşmüşüz yahu. Ne kadar basitleşmiş duygular. Zaaflarımız içimizi kemirmiş. Terk etme bahanelerimiz bile saçmalaşmış.
"Sorun sen de değil ben de." dururken "Ben seni denedim." demek ne oluyor? ahahaha Yeni yeni icatlar çıkarmanın ne gereği var, hazır bahane var al kullan.

Aşk değil ehliyet kursu sanki: "Sevgili Adayı"

-Ayyy Cansusuuuuğ yeni sevgilin mi?
+ Yok kız hala deniyorum salağı.

" Sevgili Deney Seti Gelmiştir"
- Öz Kırtasiye

Bundan sonra ki çıkma tekliflerimiz:

- Selam canım, bi deneme turuna çıkabilir miyim senin? Olmazsa başka modelleri denicem ha."
- Deneğim olsana?
- Benimle denenir misin?
- Az biraz deniyeyim, geri koycam la valla bak.


Sonuç olarak Allah'tan adım Koray falan değil ha. B'yi R yapar Kobay diye alay da ederdi şimdi bu benle. ahaha

O değil de eski sevgilim denedi, kalite kontrolümü yaptı kızlar. Şimdi beni denemek isteyen varsa özele gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buralar eskiden hep yorumdu.