Özledim

İfşa: Beyzanur Bekci. İstanbul'dan yazıyor. Kendini tanıtamayan Beyzanur, karşısındaki insanın onu tanımlamasını istiyor. 
Twitter'ı: @tamamolduhadi
Facebook'u: Beyzanur Bekci

_______________________
Sebep gerekmez özlemek için... O'nu anlatan satırlar kendine hayran bırakır, hiç konuşmasan da özlersin... Görmesen de ümitlenirsin O'na kavuşmak için... Hep haberindedir kulakların... Adı geçecek olsa, elin yüreğinde beklersin. Bir gün... ''Belki bir gün gelir.'' diyerek beklersin.

Yalnızca sevse beni... Tanısa... İtiraf edemediğim ne varsa, yok etse. Zamanı kıskanırdım ya hani ''O'nun nefes aldığı yerde olamadım.'' diye, bu kavuşma hepsini silip götürse... İşte o zaman aldığım nefeslerin bir anlamı olur. Senin olmayacak birini neden sever ki insan? Neden sürekli onunla olmak ister? Kokusunu bilmediği bi insanı neden özler? Gelmeyeceğini bile bile neden bekler? Seni sevmiyorum da ne yapıyorum ben? Seni bulamayacağımı, senin olamayacağımı bile bile ne bu bendeki direnme?

Seni gödüğüm o günden beri rüyalarımdasın. İçimde, yüreğimde, sokağa çıktığımda bi başka insanın yüzünde arıyorum tebessümü, bi başka insanda arıyorum bakışlarını, daha bilmediğim kokunu başkalarında arıyorum. Senden vazgeçmek istemiyorum. Sonsuza dek seninle, sonsuza dek senin olmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buralar eskiden hep yorumdu.